Vuosia sitten vanhin tyttäreni Kati antoi minulle äitienpäivälahjaksi ristipistotyön. Oli tilannut Käsityötalo Margaretalta. Ensi ajatus oli, enhän minä osaa. Koskaan aiemmin en moista ollut tehnyt, en edes ajatuksissani. Niinpä päätin tehdä ja tallainen siitä tuuli. Omasta mielestäni onnistuin ja olin ylpeä itseni saavutuksesta.

1488196.jpg

 

 

1488192.jpg

 

 

No seuraavan kerran Kati yllätti uudella työllä. Oli tilannut senkin Margaretalta. Siitä on varmaankin abaut 9 vuotta. Heti saatuani aloitinkin sitä tekemään, mutta totesin, että minulle vaikea. No sain uudelleen inspiksen, kun olin käynyt selailemassa blogeja, joissa oli TOSI TOSI ihania toinen toistaan kauniimpia töitä. Nyt pistot sain tehtyä viime viikon lopulla, puuttuu kehykset. Taidanpa viedä ammattilaiselle liikkeeseen kehystettäväksi, itseltä se ei vielä ehkä onnistuisi.

Tässä kuvaa, jostain syystä kuvasta ei tullut mieleiseni. Laitan uuden, kun on kehystetty.

1488200.jpg