Naurattaa  koko tämä minun homma. Sain pari makkaria siivottua. Lattiat, katot ja pölyt pyyhitty. Aah mikä raikas tuoksu. Kädet on nyt ihan voimattomat, kun roudasin  nuo meidän makkarin patjat ulos tuuletttumaan ja sitten vielä piti kantaa ne takas yläkertaan. Enpä heti niitä ulos vie. Ihan mahoton homma kantaa portaikossa, sitten katit pörrää kintuissa. Patjat 180 cm leveet ja painavat. Huh! Sänkyyn hommattava vielä pääty.

1563595.jpg

Sitten tämä leikki osuus. Kotoa pois muutettuaan tytöt Kati ja Milla eivät ottaneet nukkejaan mukaansa. Arvelivat, että mummolassa ne säilyvät ehjinä. Tottahan se onkin. Nämä nuket on ostettu Katin ollessa ehkä 4 v ja Millan ollessa 2 v. Eli nyt ikää nukeilla jo 28 v. Minä näille vaihtelen aina puhtaat vaatteet. Nyt on  toisen nuken päällä Millan tytön Jennin kastajaisissa ollut mekko (vaalean punainen) ja toisella on Jennille Gran Canarian Puerto Ricosta tuomamme mekko.

1563600.jpg

Onhan minulla myös nuita nallukoita. Kerran tuumasin miehelleni, että alan keräilemään niitä. Tässä onkin jo alkua. Minä mummo höpsänä leikkien jälkeen laitan nallet järjestykseen hyllyyn. Heh!

Hyllyn olen muuten löytänyt joskus kirpparilta.

1563607.jpg

Nyt taitaakin jo olla kahvi tippunut, eikun kahville ja sitten jatkamaan taas siivousta. En ota turhaa stressiä näiden hommien kanssa, ei nämä työt mihinkään karkaa.

Edit: Koko huusolli siivottu. Nyt on puhdasta. Menikin koko päivä.