Sain Leenuliiniltä tämän kauniin tunnustuksen.

Tunnustuksen luonteeseen kuuluu, että paljastaa itselleen viisi tärkeää asiaa.

Minulle näitä on:

- Olen saanut rakkaan, huolehtivaisen ja muutenkin mukavan aviomiehen, jonka kanssa on yhteistä taivalta ollut jo reippaat 34 vuotta.

- Sain tyttäriä kaksi ja pojan, joista olen onnellinen. Ovat tärkeä osa elämääni.

- Olen pääsyt mummoksi jo kuusi kertaa. Ikähaitari 5-12 v. Neljä tyttöä ja kaksi poikaa. Vallan ihania kaikki, kaikille löytyy paikka sydämessäni. 

- Taloudellisesti elämäni on järjestyksessä.  Asumme omakotitalossa ja kesäpaikka on järvenrannalla, jonne voi vetäytyä nauttimaan luonnosta.

-  Olen kiitollinen jokaisesta päivästä, sillä olen saanut olla terveenä ja käydä työssä.

Monella tämä tunnustus näytti jo olevan, mutta annan tämän :

Mammamyylle  ja Suville (salasanasuojattu)